شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ساری

حوزه/ امام جمعه موقت ساری گفت : بررسی ها نشان می دهد که دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طی یکسال گذشته با عملیاتی کردن وعده ها ،امید از دست رفته و رو به زوال رفته مردم را به جامعه بر گردانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام سید حسین شفیعی امام جمعه موقت ساری، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تأکید بر تقوای الهی و با اشاره به افتتاح و راه اندازی تالار مرکزی، اظهار داشت: بخش اعظم بودجه این تالار توسط دولت کنونی تأمین و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه دولت باید حیثیت و بعد مردمی را حفظ و تقویت کند، افزود: در حوادث مختلف شاهد حضور مردمی دولت و وزرا در مناطق مختلف بوده‌ایم و مردم نیز دوست دارند تا مسئولان در بین آنها باشند و دردهایشان را حس و درک کنند.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان بین مردم نمایشی نباشد، گفت: وزرا و مسئولان به وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند و روحیه مردمی بودن دولت تقویت شود.

امام جمعه موقت ساری خواستار تحقق وعده‌های مسئولان شد و خاطر نشان کرد: آسیب سخت دولت‌های قبلی این بود که وعده‌ها را عملیاتی نمی‌کردند و مردم از وعده‌های کذایی خسته شدند، اما خوشبختانه وعده‌های دولت سیزدهم محقق شده، البته انتظار داریم حمایت بیشتری برای کاهش آلام مردم و بهبود رفاه و معیشت نیز صورت گیرد.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به تکمیل و راه اندازی تالار مرکزی ساری با سرمایه ملی، خاطر نشان کرد: این طرح و پروژه باید در مسیر فرهنگ انقلاب قرار گیرد و از نقدهای نادرست اربابان تهاجم فرهنگی هراس به دل راه ندهیم و فرهنگ اصیل انقلاب را دنبال و پیگیری کنیم.

امام جمعه موقت ساری خواستار توجه مسئولان به نیازمندی‌های مردم استان شد و گفت: میز خدمت در مصلی نباید تصنعی و فرمایشی شود، بلکه مصلی باید مرکزی برای گره گشایی امور مردم باشد.

وی با اشاره به تصویب قانون بانکداری اسلامی، از مجلس تقاضا کرد تا در قانون بانکداری اسلامی بدون ربا بازنگری داشته باشند و یادآور شد: بُعد نظارتی در بانک‌ها تقویت شود و کارهایی نظیر نظارت بر فولاد مبارکه در بانک‌ها نیز اجرایی شود.

حجت الاسلام شفیعی همچنین از دولت خواست تا قانون بانکداری اسلامی بدون ربا به درستی اجرایی شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به راه اندازی توطئه حساب شده در عراق، گفت: هدف از بین بردن عراق و آسیب زدن به دین بود و قطعاً مقتدا صدر و دیگران نیز نمی‌تواند مسیر کربلا را ببندند و خوشبختانه ماجرای صدر زمینگیر و باتلاش مرجعیت، توطئه خثنی شد.

وی با بیان این که مرجعیت دینی در برهه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است، گفت: باید مرجعیت دینی را تقویت کنیم و مراقب باشیم توطئه دشمن اثر نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha