پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آئین تجلیل از اساتید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ آئین تجلیل از اساتید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در سالن جلسات این دفتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آئین تجلیل از اساتید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در سالن جلسات این دفتر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در سخنانی به سابقه تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دستور امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در روزهای نخستین انقلاب که مسائل مهمی در حال رخ دادن بود و انقلاب در ابتدای راه خود قرار داشت اما حضرت امام (ره) به مدت ۱۷ روز برای اساسنامه دفتر تبلیغات اسلامی وقت گذاشتند و این نشان از اهمیت موضوع تبلیغ از نگاه ایشان است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: برنامه ریزی و اقدام جهادی همگانی باید داشته باشیم تا به نقطه مطلوب فرهنگی دست یابیم.

وی تقویت مبانی اعتقادی و تفکرات بنیادین را ضروری دانست و با تاکید چندباره بر موضوع جمعیت و فرزندآوری، اقدام در این زمینه ها را بسیار مهم ارزیابی کرد.

در پایین این آئین اساتید دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان لوح های تقدیر خود را از دست نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دریافت کردند. همچنین از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان قاب منقش به آیت الکرسی به مناسبت هفته گرامیداشت معلم به این استاد فرزانه تقدیم گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha