سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه درخواست بنده از همه اعضای شورای شهر و شهردار همدان این است که با تمام توان، برای جبران عقب افتادگی‌ها تلاش کنند، گفت: امروز زمان کنار گذاشتن اختلافات و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم با همراهی و همکاری یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر همدان با اشاره به اینکه در مدیریت شهری شاهد اقدامات خوبی هستیم که قابل تقدیر است، اظهار داشت: آنچه در روایات بر آن تاکید شده، مراقبت نسبت به ایجاد اختلافات است و لذا امروز زمان همدلی برای دستیابی به موفقیت است.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف برکت را از هر مجموعه‌ای می‌گیرد، گفت: بنا بر روایات، روزی خانواده و گروه مسلمانی که در آن اختلاف وجود دارد، کمتر از خانواده‌ کافر اما متحد است.

امام جمعه همدان افزود: همه اعضای شورا همانند یک خانواده هستند و باید بدانند که عملکرد هر یک از آنها بر دیگری اثر گذار است.

وی با بیان اینکه درخواست بنده از همه اعضا این است که با تمام توان، برای جبران عقب افتادگی‌ها تلاش کنند، یادآور شد: امروز زمان کنار گذاشتن اختلافات و تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مردم با همراهی و همکاری یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه همدان در مسکن دچار ضعف اساسی است و با مشکل روبرو می‌باشد، مطرح کرد: دولت برای موفقیت در طرح ساخت مسکن، لازم است تا ساخت مسکن را مردمی کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از سرمایه گذاران در همدان در عرصه مسکن از طولانی بودن فرایندهای اداری گله مند هستند، گفت: طبق گفته این افراد، صدور پروانه ساخت در همدان در بعضی از موارد تا یک سال نیز طول می‌کشد اما در سایر استان‌ها این مجوز طی یک ماه انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی با بیان اینکه در نامگذاری خیابان‌ها و معابر به نام شهدا، تفاوتی در این بین وجود ندارد و همه شهدا عزیز هستند، اظهار داشت: خوب است تا شهرداری و شورای شهر در نامگذاری معابر به شهدای خلبان و ارتش نیز توجه داشته باشند

امام جمعه همدان با اشاره به ساخت مصلای همدان و لزوم ایجاد محیطی تربیتی و خلاقیتی برای کودکان، خاطر نشان کرد: فرصت مناسبی در مصلای همدان برای ایجاد اردوگاه تربتی و خلاقیت کودکان وجود دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha