شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1043008
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کتابخانه

حوزه/ محل جدید کتابخانه زندان مرکزی قم، با هدف بهبود خدمات کتابخانه ای و فضای مطالعه، با حضور مهدی توکلیان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتابخانه شهید مطهری زندان مرکزی قم، از سال ۱۳۹۱ به صورت مشارکتی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان به زندانیان زندان مرکزی قم خدمات ارائه می کند. با افتتاح محل جدید این کتابخانه با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، ارائه خدمات کتابخانه ای و افزایش فضای مطالعه در این کتابخانه صورت گرفت.

مهدی توکلیان، سرپرست کتابخانه های عمومی استان در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با صدا و سیمای زندان مرکزی قم گفت: کتابخانه های عمومی مستقر در زندانها، جزء کتابخانه های فعال استان می باشند و این تغییر و بهسازی فضای کتابخانه زندان مرکزی نیز نشان از اهمیت مدیر کل زندانهای استان به فعالیت های کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی بین زندانیان دارد.

وی همچنین ابراز داشت: غنی سازی اوقات فراغت زندانیان با مطالعه و کتابخوانی تأثیر زیادی در حضور دوباره آنها در اجتماع دارد و اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در راستای تأمین نیاز کتابخانه های عمومی زندان‌های استان در بخش محتوا ،کتب تازه نشر ،مجلات ،نشریات و همچنین تامین تجهیزات بنابر ضوابط مشارکتی نهاد، آماده همکاری است.

همچنین علی اصغر رنجبر، مدیر کل زندان‌های استان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گفت: تغییر و نوسازی فضای کتابخانه زندان های استان با هدف جذب حداکثری زندانیان به مطالعه و کتابخوانی در دستور کار است و با همکاری ارزشمندی که فی مابین دو اداره کل برقرار است در آینده نزدیک ، تمامی نیازها در این بخش برطرف خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha