یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گلپایگانی گفت: دشمن برای فضای مجازی برنامه دارد و از این طریق به دنبال تغییر در سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ منحط غرب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن سعیدی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در نطق پس از دستور دهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این نکته که براساس آموزه های اسلامی اصلاح امور فرهنگی زمینه ساز گشایش در معیشت جامعه است افزود با همکاری خوبی که پس از استقرار دولت سیزدهم بین قوای سه گانه به وجود آمده است امید به اصلاح امور و تغییر و تحول در همه عرصه ها از جمله در عرصه فرهنگ دینی زنده شده است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تأکید بر ضرورت سالم سازی فضای مجازی و ایجاد شبکه ملی اطلاعات به آسیب های موجود در این حوزه اشاره کرد و افزود: دشمن برای فضای مجازی برنامه دارد و از این طریق به دنبال تغییر در سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ منحط غرب است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن سعیدی گلپایگانی در ادامه به حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب تأکید کرد و اجرای صحیح قوانین موجود در این عرصه را با رعایت اولویت بندی در جهت تأثیرگذاری آن راه حل مشکلات موجود در این عرصه دانست.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری سپس ضمن تأکید بر لزوم سالم سازی گردشگاهها و مراکز فرهنگی به مزایا و آسیب های طرح آزاد سازی سواحل دریا و رودخانه ها اشاره کرد و افزود این اقدامات وقتی نامش اجرای عدالت است که همه مومنین و طرفداران نظام بتوانند از این امکان تفریحی استفاده کنند و آن بوسیله مدیریت صحیح بر این اماکن ممکن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha