شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بنگلور میں یوم حسین (ع) کے حوالے سے 30ویں بین الاقوامی کانفرنس" محبت سے نفرت کا سامنا" منعقد ہوئی

حوزه/ در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی روز حسین(ع) که با حضور رهبران مذاهب و مکاتب مختلف فکری هند برگزار شد، پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس (ع) به برگزار کنندگان اهدا شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی روز حسین(ع) با عنوان «تقابل عشق و نفرت» در شهر بنگلور هند برگزار شد که در آن هیئتی از خدام حرم حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) شرکت کردند.

در این مراسم با حضور نمایندگان و رهبران مذاهب و مکاتب فکر مختلف هند، پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس (ع) به برگزار کنندگان این کنفرانس بین المللی هدیه کردند.

مهندس طلال محمد علی البیر خادم حرم حضرت عباس (ع) در این مراسم گفت: این هیئت از چندین حسینیه شهر بازدید و پرچم های مبارک حرم امام حسین(ع) و برادشان حضرت عباس(ع) را در آنجا نصب کردند. علاوه بر آن، هدایا و نذورات متبرکی از طرف هر دو عتبه مقدسه اهدا شد.

وی در ادامه گفت: این اقدام برای برقراری ارتباط با محبان اهل بیت(ع) در سطح جهانی و ایجاد روحیه همزیستی با سایر ادیان در شبه قاره هند صورت گرفته است.

گفتنی است تعداد زیادی از فرقه های مختلف در این مراسم شرکت کردند و نظرات خود را در مورد عشق به امام حسین (ع) و مقام و منزلت ایشان که در تاریخ جاودانه است، بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha