یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برته و فاضل

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل به مدیریت حوزه های علمیه خواهران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با صدور پیامی انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل را به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

محضر مبارک برادر مکرم حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای فاضل(دام عزه)

مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران

با سلام و تقدیم خالصانه ترین احترامات

انتصاب شایسته حضرتعالی به مدیریت حوزه های علمیه خواهران را تبریک گفته، از خداوند متعال برای شما در این مسئولیت خطیر و مؤثر توفیق روزافزون الهی را خواهانم.

امیدوارم با توجه و عنایت به مطالبات مقام معظم رهبری و توصیه های مراجع معظم و علمای مکرم، به ویژه موارد مطرح شده در جلسه معارفه و تکریم، همواره تحت عنایات و الطاف حضرات معصومین علیهم السلام بوده و در تربیت طلاب خواهر و نخبگان فکری و فرهنگی و کنشگران عرصه تعلیم و تربیت از ادعیه زاکیه حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنافداه بهره‌مند باشید.

محمدرضا برته

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آشنا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    سلام علیکم ازقدیم رسم براین بوده که مسوولین عالی یک سازمان پیام صادرمی کردند وزیرمجموعه به احترام رییس خود پیامی منتشرنمی نمودند. وقتی حضرت آیت الله اعرافی به عنوان مدیرعالی حوزه پیام فرستادند این کارآقای مسوول رسانه مناسب نیست.
    • . IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      0 1
      این رسمی که گفتید از کدام منطق دینی پشتیبانی می شود؟ از هر مرسومی چشم بسته بایستی تبعیت کرد؟ تبریکاتی که هزینه مادی ندارد، می تواند انگیزه طرف تبریکی را تقویت کند.
  • گمنام IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 1
    تبریک به مناسبت منصب یا هرچیز دیگه ای فکر نمی کنم بد باشه که این دوست عزیز ایراد گرفتند