دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / خدمات رسانی موکب های ایرانی به زائران اربعین

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: اجر و ثواب خدمت به زوار حسینی در موکب ها کمتر از زیارت نیست و بی گمان کسانی که به صورت شبانه روزی در این موکب ها در حال خدمت رسانی هستند اجرشان نزد خداوند متعال بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام وحید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: یکی از عوامل پویایی و سرزندگی دین اسلام، مبانی و مفاهیم قرآنی آن است.

استاد حوزه ادامه داد: تمامی قوانینی که در قرآن و شریعت اسلام برای مسلمین واجب است، هرگز در قالب زمان جای نمی گیرند و برای تمامی ادوار زندگی بشر قابل استفاده می باشند همانند دستورات شرعی و....

حجت الاسلام رمضانی گفت: در برهه هایی دیده می شود که توهین هایی به قرآن کریم و رسول اکرم (ص) توسط دشمنان می شود که نشان می دهد تاثیرات اسلام در جوامع غربی و اروپایی بسیار چشمگیر بوده است و این دشمنی ها نشانه موضع ضعف آنهاست.

وی ادامه داد: قرآن کریم از چنان ارکان مستحکمی برخوردار است که هرگز این اهانت ها نمی تواند کوچکترین خللی در آن ایجاد کند، لذا کسانی که به قرآن توهین می کنند در اصل به خدا و کلام خدا اهانت می کنند.

استاد حوزه در ادامه با اشاره در پیش بودن اربعین حسینی، عنوان کرد: اربعین حسینی یک شور و شعور دینی است که همین امر مایه برتری دین مبین اسلام در این عصر می باشد.

حجت الاسلام رمضانی افزود: راهپیمایی اربعین فارغ از اینکه یک حرکت دینی و معنوی است، خود به عنوان یک رزمایش بزرگ سیاسی جهان اسلام شناخته می شود که بازخوردهای جهانی آن در سال های اخیر به عینه دیده شده است.

استاد حوزه در ادامه با تقدیر از متولیان موکب های اربعین حسینی در سطح استان کردستان، خاطرنشان کرد: اجر و ثواب خدمت به زوار حسینی در موکب ها کمتر از زیارت نیست و بی گمان کسانی که به صورت شبانه روزی در این موکب ها در حال خدمت رسانی هستند اجرشان نزد خداوند متعال بی پاسخ نخواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha