دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ در مقاطع ۲، ۳ و ۴ در مازندران از ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ آغاز شده است.

خانم فاطمه هدایتی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، از آغاز سال تحصیلی مقاطع ۲، ۳ و ۴ سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: هم‌زمان با مدارس علمیه سراسر کشور، کلاس‌های آموزشی در تمام مقاطع در استان مازندران نیز شروع به فعالیت کردند.

وی افزود: طلاب بر اساس تقویم تحصیلی ارسالی از سوی مرکز، انتخاب واحد کرده و برنامه کلاسی و اساتید آنها مشخص و از ۱۹ شهریور نیز به ‌صورت رسمی و کاملاً حضوری، کلاس‌ها آغاز شده است.

هدایتی خاطر نشان کرد: با توجه به هم‌زمانی اربعین حسینی و شروع سال تحصیلی و مشرف شدن برخی اساتید و طلاب در این تجمع دینی، ضمن ارج نهادن به این اقدام شایسته، کلاس‌های درسی که از حد نصاب تشکیل خارج شود، پس‌ از مراجعت این زائرین با توجه به برنامه جبرانی اعلام ‌شده از سوی مدارس برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این سال تحصیلی بیش‌ از ۱۹۰۰ طلبه در مقاطع مختلف و پایه‌های درسی متفاوت مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران یادآور شد: با توجه به فرصت اعلام ‌شده از سوی مرکز، مبنی ‌بر اخذ مدرک دیپلم از طلاب ورودی تا ۳۰ شهریور، طلابی اجازه ورود به کلاس‌های درسی را خواهند داشت که پس‌ از ارائه مدرک دیپلم خود و ثبت‌ نام نهایی، کد طلبگی از سوی مرکز را دریافت کرده باشند.

وی تصریح کرد: انتخاب واحد این طلاب و سایر طلابی که از انتخاب واحد در موعد مقرر جا مانده‌اند نیز در بازه زمانی حذف و اضافه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha