شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اربعین

حوزه/ مدیر موکب مسجد مقدس جمکران گفت: ایجاد امکان تماس رایگان زائران با ایران، برگزاری نمازهای جماعت و مراسم سخنرانی و عزاداری و پذیرایی در سه وعده از جمله خدمات موکب «مع امام منصور»است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده با اشاره به اینکه با همراهی همه خیرین، موکب «مع امام منصور» اظهار کرد: بخشی از هزینه خرید زمین این موکب با مشارکت های مردمی تامین و پرداخت شده و در حال حاضر این موکب در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر ذیل پرچم «یالثارات الحسین(ع)» برپا شده و خدمات مختلف فرهنگی و رفاهی را به زائرین اربعین حسینی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در این موکب روزانه در سه وعده غذایی از زائران پذیرایی و میان وعده هایی مانند شربت و چای نیز به صورت مستمر توزیع می شود.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران از ایجاد امکان تماس رایگان زائران با ایران در این موکب خبر داد و افزود: در حوزه فرهنگی نیز نمازهای جماعت و مراسم سخنرانی و عزاداری و همچنین پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی توسط خادمین مسجد مقدس جمکران انجام می شود.

حجت الاسلام هاشمی زاده در پایان با اشاره به اینکه خدمات هنری خوشنویسی در قالب طرح «مشق عهد» نیز در این موکب به زائران ارائه می شود، خاطرنشان کرد: این موکب در عمود ۱۰۹۰ برپاست و خادمان مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه روزی در آن به میزبانی از زائران اربعین می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha