شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تعمیر ویلچر

حوزه/ خادمان افتخاری غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها با مشارکت خیرین و مردم روزانه درحال خدمت به بیش از ۶۰۰ زائر هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید ابوالفضل حسینی، با اشاره به برپایی غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه در مورد آستان مقدس بانوی کرامت اظهار کرد: توفیق خدمت به زائران اربعین از سال ۹۴ قسمت بنده و همکارانم شده است.

وی با اشاره به اینکه خادمان این غرفه برای رفع نیازهای زائر از هر اقدام تخصصی و فنی کوتاهی نخواهند کرد، گفت: امسال با توجه به گرمی هوا زائران اربعین شرایط سخت تری را سپری می کنند و تلاش ما این است که در این شرایط سخت یاری رسان زائر باشیم و در حد توان خود حرکت در این مسیر را برای زائران تسهیل کنیم.

حسینی از مراجعه روزانه بیش از ۶۰۰ نفر به غرفه تعمیر کالسکه و ویلچر موکب آستان مقدس قم یاد کرد و افزود: خادمان این غرفه از بعد از نماز صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و تا زمانی که زائر باشد به خدمت ادامه می‌دهند، زودترین زمان برای پایان کار غرفه ساعت یک بامداد است و در در مواقعی که نیروهای کمکی و مهمان در این حرفه فعالیت داشته باشند به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

مسئول غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان‌کرد: خدمت به زائران اربعین توفیق بزرگی است که قسمت هر فردی نمی شود و ما نیز قدردان این توفیق هستیم در دو سال گذشته و شرایط خاص کرونایی نیز در مسیر پیاده روی حضور یافته و به زائران خدمت رسانی کردیم.

وی ادامه داد: امسال برای تعمیر چرخ‌ها و کالسکه‌ها سه هزار چرخ کالسکه، هزار چرخ ویلچر ۳۰۰۰بلبرینگ، ۵۰۰ رویه چرخ، ۶۰۰ پَره، هزار و ۵۰ تیوپ و هزار و ۵۰ لاستیک، سه هزار کله مرغی کالسکه، ۵۰۰ دستگیره چمدان، هزار چرخ چمدان، ۵۰ هزار پیچ و مهره و ۶۰ هزار واشر و ۱۰ هزار میخ و پرچ با مشارکت خیرین و عموم مردم تهیه شده است.

حسینی از تلاش مهدی بنی حسن، نورالدین حجتی، مصطفی برازنده و بخش علی مردان زاده به‌عنوان خادمان افتخاری حرم در غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه موکب آستان قم تقدیر کرد و گفت: سید علی، سید حسین و سید رضا سه فرزند بنده هستند که امسال با حضور در غرفه موکب حرم، از فرصت اربعین برای خدمت به زائران استفاده می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha