سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جباری

حوزه/ جباری گفت: مناطق آزاد که در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی شده‌اند، نیازمند فعالیت دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه ادیان و مذاهب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا جباری، امام جمعه شهرستان شوط در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار داشت: استان آذربایجان غربی تقاطع عظیم آرای ادیان است .

وی ادامه داد: حضور اهل‌سنت از یک سو و اقلیت‌های کلیمی، ارمنی و آشوری این قابلیت را برای فعالیت‌های مرتبط با رویکردهای دانشگاه ادیان و مذاهب ایجاد کرده‌ است.

امام جمعه شهرستان شوط تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی اقدامات قابل‌توجهی در آذربایجان غربی به ثمر نشسته است و منطقه آزاد ماکو از آن جمله است.

وی اظهار کرد: مناطق آزاد که در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی شده‌اند، نیازمند فعالیت دانشگاه‌های بین المللی من جمله دانشگاه ادیان و مذاهب هستند که در ابعاد فرهنگی و علمی به توسعه این مناطق کمک خواهد نمود .

حجت الاسلام جباری در پایان با بیان ضرورت ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد از برگزاری همایش ملی توسعه پایدار این شاخص‌ها در منطقه آزاد ماکو خبرداد و اظهار کرد: فراخوان این همایش تا بهمن ۱۴۰۱ ادامه دارد و همایش اسفند ماه برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha