دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهدا

حوزه/به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(س)استان لرستان نمایشگاهی از دستاوردهای دفاع مقدس در این مدرسه دایر می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،آرزو فلاحی نیا، مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، گفت:همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اربعین حسینی و آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، نمایشگاهی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس به همت خواهران طلبه در این مدرسه دایر خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان دایر خواهد شد، افزود: در این نمایشگاه مجموعه بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در توصیف شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای حرم و همچنین تصاویری از شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای طلبه و روحانی شهرستان الشتر موجود است.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در پایان با اشاره به اینکه فضاسازی این نمایشگاه توسط طلاب مدرسه در حال انجام است و همزمان با ۳۱ شهریورماه نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس در این مدرسه دایر و آماده بازدید علاقمندان است، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته آماده بازدید عموم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha