یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تماس تلفنی

حوزه/ مسئول کمیته فناوری اطلاعات موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه زائران اربعین در عمود ۱۰۸۰ روزانه ۳ هزار تماس با ایران برقرار می‌کنند، گفت: دو گیگ بر ثانیه سرعت مجموع سرعت اینترنت‌های در اختیار موکب است که با استفاده از این سرعت، ظرفیت اتصال به اینترنت در هر ثانیه هزار و ۵۰۰ نفر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سعید سیاهلویی با اشاره به تلاش کمیته فناوری اطلاعات موکب آستان قم برای فراهم‌سازی بسترهای ارتباطی زائران اربعین اظهار کرد: امسال ۱۲ خط تلفن در موکب آستان مقدس مورد استفاده قرار گرفته که ۶ خط به بخش خواهران و ۶ خط به برادران اختصاص یافته است و در مجموع روزانه سه هزار زائر با خانواده خود در ایران ارتباط برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال با مشارکت حشدالشعبی و ستاد اربعین اینترنت مورد نیاز موکب آستان بدون هزینه تامین شده است، مطرح کرد: دو گیگ بر ثانیه سرعت مجموع اینترنت‌های در اختیار موکب است که با استفاده از این سرعت، ظرفیت اتصال به اینترنت در هر ثانیه هزار و ۵۰۰ نفر است.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: دو نفر خادم رسمی آستان مقدس در این کمیته فعالیت دارند و ۱۰ نفر نیز برای پشتیبانی اینترنت موکب طی روزهای مختلف در موکب آستان حضور یافته‌اند.

وی عنوان کرد: ۱۰ روز قبل از برپایی موکب تیم پیشرو کمیته فناوری اطلاعات به عراق اعزام شده تا اینترنت مورد نیاز خدام پیشران را تامین کند و مقدمات سخت افزاری را فراهم سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha