یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدمت رسانی موکب شهدای فراجا به زائران اربعین در مرز مهران

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام از توزیع بیش از ۹۰ هزار پرس غذا بین زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: خدمتگزاری به زائران برای مجموعه فراجا یک افتخار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام محمدحسن شعبانعلی با اعلام این خبر گفت: در روزهای گذشته و با همکاری عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران و در قالب موکب شهدای انتظامی استان ایلام ،در سه وعده صبحانه ،ناهار و شام به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی شده است.

وی افزود: در موکب شهدای انتظامی علاوه بر طبخ و توزیع غذا در سه وعده، ۲ استراحتگاه بزرگ با امکانات سرمایشی مناسب به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی ارائه خدمات می دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت یومیه،پاسخگویی به سوالات شرعی،مداحی و سینه زنی و همچنین تهیه و توزیع نوشیدنی در طول روز از دیگر اقدامات موکب شهدای انتظامی مستقر در پایانه شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران است.

حجت الاسلام شعبانعلی یادآور شد: از زائران اربعین حسینی که با خودروی شخصی خود حضور پیدا کرده اند تقاضا داریم هنگام بازگشت از سفر معنوی و ورود به کشور عزیزمان، برای جلوگیری از سوانح و حوادث جاده ای با استراحت در استراحتگاههای پیش بینی شده،سفر خود را مدیریت کرده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از هرگونه عجله و شتاب به شهرها و استان های خود بازگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha