یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: مردم عراق در خدمت رسانی به زوار اربعین، سنگ تمام گذاشتند و لذا جا دارد تا از خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت مردم فهیم و ولایی عراق قدردانی کنیم.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی، در دنیا بی‌نظیر است، اظهار داشت: همایش پیاده روی اربعین حسینی، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی عظیم اربعین حسینی اوج اقتدار، عظمت مسلمانان و شیعیان را به تصویر کشاند، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نمی‌توانند ذره‌ای از عظمت این حرکت بی‌نظیر در جهان را خلق کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا عظمت این حرکت بی‌نظیر را در جهان کمرنگ جلوه دهند، گفت: به لطف الهی و اهل بیت(ع) دشمنان نتوانستند ذره‌ای از اتحاد امت اسلام و آزادی خواهان جهان را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مردم عراق با تمام توان در خدمت رسانی به زوّار امام حسین(ع) تلاش خود را بکار گرفتند، خاطر نشان کرد: مردم عراق در خدمت رسانی به زوّار اربعین، سنگ تمام گذاشتند و لذا جا دارد تا از خدمت رسانی صادقانه و بی‌منت مردم فهیم و ولایی عراق قدردانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha