یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج

حوزه/ مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و امسال به میزبانی ارتش با حضور فرماندهان، مسئولان شهر و استان در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سی و یکم شهریورماه هرساله، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس است که به همین مناسبت مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایش توانمندی های یگان های مختلف نظامی و انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

براساس تفاهم صورت گرفته این مراسم یکسال توسط سپاه پاسداران و سال بعد، توسط ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان برگزار می شود و امسال، نوبت ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که مراسم رژه نیروهای مسلح و نمایشی از دستاوردهاو توانمندی ها میزبانی کند.

از ساعات ابتدای صبح یگان های مختلف انتظامی و نظامی، نیروهای زمینی، هوانیروز، توپخانه ای، پدافند هوایی، بسیجیان و نیروهای زرهی و موتوری در محل برگزاری مراسم مستقر شده بودند.

حوالی ساعت ۹ صبح مردم و عاشقان ارتش و مدافعان امنیت کشور هم آرام آرام در کنار جایگاه قرار می گیرند تا بتوانند نمایش قدرت فرزندان برومند خود را به خوبی ببینند.

فرماندهان نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، یگان های مختلف ارتش اصفهان و مسئولان عقیدتی و سیاسی مستقر دراین یگان ها در جایگاه ویژه قرار می گیرند.

در این برنامه، عملیات چتربازی توسط تیپ هوابرد ارتش منطقه شیراز، رژه یگان‌های نمونه موتوری و پیاده ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، عملیات میدانی گروه ۴۴ توپخانه اصفهان و رژه نیروهای بسیجی و نیروی زمینی سپاه پاسداران به اجرا درآمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha