شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام مصطفی جلالی

حوزه/ مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است و می‌داند هرچه این جنگ طول بکشد می‌تواند برای کشورهای معاند فرصت سوء استفاده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی جلالی پنجشنبه شب در نشست مشترک علمای اهل تسنن و تشیع کردستان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: علمای اسلام اعم از اهل تسنن و تشیع در تاریخ معاصر تاثیرات چشمگیری بر ابعاد زندگی انسان داشته‌اند.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: دشمن تنها به دنبال براندازی نیست، بلکه به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است و می‌داند هرچه این جنگ طول بکشد می‌تواند برای کشورهای معاند فرصت سوء استفاده باشد.

وی به تلاش معاندین برای ایجاد شکاف قومیتی، مذهبی و جنسیتی اشاره کرد و گفت: در این راستا دشمن با استفاده از تمام حربه‌ها برای ایجاد هر چه بیشتر این شکاف تلاش می‌کند و در صدد درگیر کردن جامعه و مردم با هم است تا راه برای آمریکا و اسراییل بازسازی شود.

وی همچنین با اشاره به حمله به اماکن مذهبی از سوی اغتشاشگران افزود: حمله کردن به مکان های دینی و مذهبی و آتش زدن قرآن در این راستا چیزی جزء تلاش برای دور کردن مردم از دین نیست و عالمان دینی وظیفه دارند در این موضوع برخورد انسانی بکنند و نباید در موضعی بنشینند که در آن بلاتکلیف باشند.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: مسئله حجاب یک امر الهی است و روحانیون و مسلمانان نباید در این امر الهی کوتاهی کنند.

حجت‌الاسلام جلالی اضافه کرد: باید به سرعت برای مردم شفاف‌سازی لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha