یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1045151
۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
سردار رفیعی

حوزه / مردم همیشه در صحنه استان قزوین بعد از اقامه نمازجمعه اقدامات هنجارشکنانه عده ای فتنه گر در اهانت به مقدسات را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، ظهر امروز در تجمع نمازگزاران نمازجمعه قزوین در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: وقتی پیام عزت ایران به جهان صادر می شود، بعضی توطئه گرها هم می خواهند کارهایی کنند، ولی مردم با حضورشان نشان می دهند که این توطئه گری ها اثری ندارد و ملت مسیر پیشرفت با عزت خودش را منسجم به پیش می برد.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروزه زبانزد تمام دنیاست مرهون خون شهدای والامقامی است که در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند، چرا که با جان‌فشانی‌هایی که در راه دفاع از کشور و انقلاب کردند اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: مردم در شرایط سخت همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند و در برهه‌های سخت و تاثیرگذار حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن به نمایش گذاشتند که عرصه هشت سال دفاع مقدس مهر تائیدی بر این ادعاست.

فرمانده سپاه قزوین اظهار کرد: دشمنان نظام که در جنگ نظامی نابرابر علیه جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند اکنون در قالب جنگ نرم به میدان آمده و در تلاش برای ایجاد تزلزل و خدشه در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب هستند که مردم بابصیرت ایران همانند همیشه این دسیسه‌ها را خنثی خواهند کرد.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: دشمنان در نقشه‌های شوم خود در قالب هجمه‌های فرهنگی نسل جوان انقلاب را نشانه گرفته‌اند و به دنبال دستیابی به اهداف خود از این طریق هستند که باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین جوانان و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب زمینه شکست نقشه‌های دشمنان را فراهم آوریم.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند پرسنل خدوم انتظامی در مقابله با فتنه گران و هنجارشکنان، بیان کرد: ملت ایران همیشه و در همه حال پشتیبان نیروهای مسلح می باشند و این بار هم پرسنل خدم نیروی انتظامی به خوبی در برابر آشوبگران و فتنه گران ایستادند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha