دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصویر

حوزه/ ما طلاب بسیجی و انقلابی مدارس حوزه علمیه قم ؛ خواستار شناسایی و برخورد قاطع و سریع با بانیان و مزدوران توطئه اخیر و آشوب های خیابانی اخیر هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه و درخواست بسیج مدرسه علمیه حقانی برای برخورد با فتنه گران و اهانت کنندگان به مقدسات به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ‌ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺳﺎﺯﻧﺪ؛ ﻭﻟﻲ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺟﺰ ﺍﻳﻦ ﻧﻤﻲ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻛﻪ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻛﻤﺎﻝ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ، ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻛﻔّﺎﺭ، ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻨﺪ. (٣٢)


از: جمع تشکل های حوزوی وبسیج مدرسه علمیه حقانی قم

به: ریاست محترم قوه قضائیه
جناب آقای دکتر محسنی اژه ای و تمامی متولیان امنیت و متولیان فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران

با سلام و درود خدا بر روح مطهر شهدا و امام شهیدان(ره)

ما طلاب بسیجی و انقلابی مدارس حوزه علمیه قم ؛در گام اول خواستار شناسایی و برخورد قاطع و سریع با بانیان و مزدوران توطئه اخیر و آشوب های خیابانی اخیر هستیم.
هتک حرمت به پرچم مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام، آتش زدن تصاویر شهدای دفاع مقدس ، آسیب زدن به اموال عمومی و هم چنین تعرض به جان و مال و آبروی نوامیس مردم نشان گر آن است این جریان هیچ ارتباطی با ملت غیور و بصیر ایران اسلامی ندارد و این جرایم تحت هیچ عنوان قابل بخشش نیست.

لازم است تا دشمنان و مستکبران بدانند این فتنه ها و خرابکاری ها به هیچ عنوان بر روی عزم واراده ی آهنین ملت ایران برای دستیابی به اهداف والای خویش تاثیری نخواهد داشت و آنان باید آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه به گور ببرند.

دشمن اگر دیروز تظاهر به دوستی و خیرخواهی ملت ایران را می کرد اکنون به صراحت راه خود را از مردم جدا کرده و بصورت علنی برای گسترش فساد و فحشا مبارزه می‌کنند.

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰکِن لَّا یَشْعُرُونَ
ﻭ ﻫﻨﮕﺎﻣﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﻮﺩ: «ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﻓﺴﺎﺩ ﻧﻜﻨﻴﺪ!» ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ: «ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺍﺻﻠﺎﺡ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﻳﻢ!»
ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ! ﺍﻳﻨﻬﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻔﺴﺪﺍﻧﻨﺪ؛ ﻭﻟﻲ ﻧﻤﻲ ﻓﻬﻤﻨﺪ. (سوره بقره ۱۱ و ١٢)

درگام دوم تقاضامندیم اقدامات لازم جهت پیشگیری از بروز چنین آشوب های خیابانی و خرابکاری های مزدورانه از سوی تمامی ارگان های فرهنگی و متولیان امر و مسئولین ذی ربط بویژه حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش که مسئولیت مستقیم تربیت نسل جوان و نوجوان را برعهده دارند، صورت گیرد و هیچگاه میدان مبارزه را برای تربیت نسل جدید خالی نگذارند.

انقلاب اسلامی همانگونه که از چالش ها و حوادث بزرگ این سال ها با سربلندی گذر کرده است در این فتنه هم با پیروی از نور ولایت از این پیچ گذر خواهد کرد .

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

بسیج مدرسه علمیه حقانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha