دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجلیل مسئولان و روحانیون حوزه  همدان از آیت الله طه محمدی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این اغتشاشات، خادمان مردم در نیروی انتظامی که همواره مجاهدانه در جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند، مظلومانه مورد هجمه قرار گرفتند.

آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با محکوم کردن اقدامات عده‌ای آشوبگر در کشور، اظهار داشت: متاسفانه حرکات هنجارشکنانه عده‌ای معدود از فریب خوردگان، سبب تفرقه و اغتشاش در میان جامعه شده است.

وی افزود: اهانت به ساحت قرآن کریم، پیامبر اعظم، آتش کشیدن اماکن مقدس، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلب امنیت از مردم، اقداماتی است که از نظر هر ایرانی محکوم و شنیع می‌باشد و لازم است تا قوه قضائیه و متولیان مربوطه به صورت جدی وارد میدان شده و با مخلان امنیت و آسایش جامعه برخورد کنند.

آیت الله طه‌محمدی با تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و بسیجی در درگیری با آشوبگران، یادآور شد: در این اغتشاشات، خادمان مردم در نیروی انتظامی که همواره مجاهدانه در جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند، مظلومانه مورد هجمه قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه اغتشاشات اخیر نشان داد که نیاز امروز ما توجه به فرمایش رهبری و حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین است، خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه بسیاری از این افراد در سن‌های پایینی و جزء نسل جوان بودند، لازم است تا با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت روحانیون و مبلغان با این عزیزان به گفت‌وگو بپردازیم و در فضایی آرام صحبت کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از حضور حماسی و به موقع مردم همدان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: بر خود لازم می‌دانم تا از همه مردم ایران اسلامی، علی الخصوص مردم فهیم و بصیر دارالمومنین همدان بابت حضور به موقع در راهپیمایی‌های بصیرت افزا که باعث خاموش شدن شعله‌های فتنه شد، تشکر کنم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha