یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم راضیه رحیمی، رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان یزد

رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز بازدیدهای جامع مدارس علمیه خواهران استان یزد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبر داد.

خانم راضیه رحیمی حسینی، رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با اعلام خبر آغاز بازدیدهای جامع از مدارس علمیه خواهران استان، گفت: این بازدیدها هر ساله با هدف تعامل مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یا هیئت امنا، کارکنان، اساتید و طلاب مدارس و رفع مسائل و مشکلات مدارس  برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور مدیر و  معاونان آموزش، اداری –مالی، پژوهش، فرهنگی و ساماندهی و نظارت مدیریت استان در این بازدید ها، افزود: در این بازدید ها، نشست اختصاصی مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران با طلاب  برنامه ریزی می شود و طلاب می توانند انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را در مورد سیستم آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مطرح و پاسخ خود را از معاونان مربوطه دریافت کنند.

رحیمی حسینی، دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان با مدیر و معاونان مدرسه به صورت اختصاصی و دیدار معاونان مدیریت استان با معاونان مربوطه خود در مدارس را از بخش های دیگر این بازدیدها اعلام کرد و گفت: در این نشست ها، هر معاون مسائل و مشکلات معاونت خود را بررسی و به رفع ابهامات و مشکلات می پردازد.

رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان یزد در پایان اظهار کرد:  اولین بازدید از سری بازدید های جامع سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ، روز یکشنبه مورخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ از مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد آغاز شد و طبق برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود بازدید جامع از ۲۲ مدرسه علمیه خواهران استان تا پایان ترم جاری انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha