شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تبریز

حوزه/ دفتر امور ارتباطات و بین الملل مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پی جنایت کشتار دانش آموزان افغانستان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، دفتر امور ارتباطات و بین الملل مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پی جنایت کشتار دانش آموزان افغانستان در بیانیه ای آورده است:

بایّ ذنبٍ قُتِلَت

بار دیگر دست های ناپاک و جنایتکار تروریستی از آستین تکفیری های داعشی بیرون آمد و جنایتی دیگر علیه دختران معصوم و بی گناه شیعیان هزاره افغانستان رقم زد.

این فاجعه جانکاه نه تنها خانواده دانش آموزان افغانی را داغدار نمود بلکه همه مسلمانان جهان را در سوگی عظیم نشاند که با هیچ مرهمی التیام نخواهد یافت و همواره مظلومیت شیعیان افغانستان در تاریخ خونین تشیع آن دیار باقی خواهد ماند.

انفجار یک مرکز آموزشی بخشی از همان توطئه های بزرگ تروریستی علیه شیعیان بود که با هیچ یک از اصول اسلامی و اخلاقی و انسانی سازگاری ندارد و تنها با هدف بر افروختن آتش اختلاف های قومی و مذهبی در این کشور ستم دیده راه اندازی شده است و همواره استکبار جهانی به دنبال سیطره بر ملت ها و چپاول و غارت منابع آنهاست.

اینک باید از جوامع حقوق انسانی و بشری به ویژه مدافعان حقوق زنان که با ادعاهای دفاع از زن و حقوق آن گوش فلک را کر کرده اند، سؤال کرد که پس، آن همه ادعای دفاع از آن جایگاه ارزشمند زن، چرا در افغانستان و دختران مظلوم آن از شما شنیده نمی شود!! این است که «زن» و حقوق آن تنها ابزاری است در دست مدعیان دروغین، که از آن طریق بخواهند برای جوامع اسلامی نسخه های هرزگی و بی عفتی تجویز نمایند تا به مطامع نا مشروع خود دست یابند!!

حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن کشتار ناجوانمردانه دانش آموزان بی گناه افغانی این فاجعه را به ملت افغانستان تسلیت گفته و با خانواده های داغدار آنان ابراز همدردی نموده و برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات، رحمت و مغفرت و برای آسیب دیدگان سلامتی و بهبودی عاجل مسئلت می نماید.

دفتر امور ارتباطات و بین الملل مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha