پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مصطفایی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از برقراری آرامش و امنیت ۱۰۰ درصدی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، فرمانده و پرسنل انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شهر یاسوج به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سردار کیقباد مصطفایی با تبریک این هفته به پرسنل انتظامی استان، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از روز ۱۳ تا ۱۹ مهر با شعار «پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس» نامگذاری شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به موضوع اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با حضور همه آحاد مردم در صحنه نقشه دشمنان و بدخواهان نقش بر آب شد.

مصطفایی با بیان اینکه دشمنان به دنبال قرار دادن پلیس و مردم در مقابل بودند، یادآور شد: مردم ماهیت این جریان را شناختند تعدادی افراد زودباور و ساده ‌اندیش هم با دشمنان همدست شدند و خسارت‌های زیادی به مردم و اموال آن‌ها وارد کردند.

وی با بیان اینکه پلیس در این حوادث خویشتنداری و صبر و متانت به خرج داد، افزود: خوشبختانه اکنون شاهد آرامش ۱۰۰ درصدی در استان کهگیلویه و بویراحمد و کل کشور هستیم هر چند در حوادث اخیر در نقطه‌ای از استان ما هم حوادثی به وجود آمد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث شکل گرفته در یکی از شهرهای استان گفت: عده‌ای به دنبال شکل گرفتن تجمعی بودند و همین گونه هم شد و اگر دقت و حضور هدفمند پلیس نبود شاهد حوادث بیشتری بودیم.

مصطفایی با اشاره به این که در دهدشت هم جریانی رقم خورد و عده‌ای با هدف و نیت قبلی جمع شده بودند، یادآور شد: این عده قصد تعرض به فرمانداری و همچنین مقر پلیس و ادامه و گسترش این کار را داشتند و آسیب هایی هم به برخی افراد وارد شد.

وی گفت: این اقدام هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که موضوع به جد از سوی دستگاه قضایی در حال پیگیری است و در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha