شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل از خادمان

حوزه/ مدیر خادمان مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح " رحمة الواسعه" خبر داد و گفت: خادمان مسجد مقدس جمکران در ایام نهم ربیع الاول با حضور در ۳۰ شهر از خدمات مدافعان امنیت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسلم کاشانی زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته و خدمات ارائه شده از سوی خادمان این مسجد مقدس در ایام نهم ربیع الاول بیان کرد: به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(ع) ۳۶ تیم از خادمان مسجد مقدس جمکران در ۳۰ شهر از نقاط مختلف کشور حضور یافتند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: در شرایط کنونی کشور وظیفه خود دانستیم که در کنار خانواده های شهدا و جانبازان دفاع از امنیت، مدافع حرم، مدافع سلامت و دفاع مقدس؛ همچنین حافظان امنیت کشور از جمله مسئولین و پرسنل سپاه و نیروی انتظامی حضور داشته باشیم و از خدمات ایشان تقدیر به عمل آوریم.

مدیر خادمان مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه تبرکات و هدایایی از سوی مسجد مقدس جمکران به حافظان امنیت اهدا شد ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران زمینه عهد و معرفت هرچه بیشتر مردم با حضرت ولی عصر را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه حضور خادمان در بین اقشار مختلف مردم آثار قابل توجهی داشته است افزود: مردم استقبال گسترده‌ای از خادمان مسجد مقدس جمکران داشتند و این مسئله بیانگر آن است که جامعه ما علاقه مند به فرهنگ مهدویت است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha