پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اغتشاشات

حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه ای اعلام کرد: دشمنانی که در گام اول انقلاب نتوانستند عظمت نظام اسلامی و مردم عزیز را درک کنند، در گام دوم انقلاب هم از شناخت این عظمت، عاجز و ناتوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، از مواضع روشنگرانه مقام معظم رهبری حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست‌های فتنه‌گر، تمام حیثیت و هستی خود را به میدان آوردند تا با ایجاد آشوب، جامعه اسلامی و مردم شریف ایران را دچار بحران نمایند. مقدسات دینی مردم را مورد اهانت قرار دادند، وحشیانه و داعش صفتانه به هر رهگذری حمله کردند، اموال عمومی را تخریب کرده و به آتش کشیدند.

دشمنانی که در گام اول انقلاب نتوانستند عظمت نظام اسلامی و مردم عزیز را درک کنند، در گام دوم انقلاب هم از شناخت این عظمت، عاجز و ناتوان هستند. ملت ایران بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش نهاده و آشوب طلبان کینه‌جو که سالیان دراز در رویای بی تعبیر تغییر نظام جمهوری اسلامی به سر می‌برند را ناکام گذاشتند. رهبری‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی، بار دیگر فصل الخطاب ماجرا شد و آرامش بیشتری را برای کشور و مردم رقم زد. حافظان امنیت ملی و مدافعان وطن، از نیروهای انتظامی و ارتشی و سپاهی و بسیجی جان خود را بر کف دست گرفتند و ایثارگرانه از میهن و آیین و نظام دفاع کردند و جمعی از آن عزیزان به شهادت رسیدند.

این فتنه، اولین فتنه نبود و قطعاً آخرین فتنه نیز نخواهد بود ولی ملت ما همواره نشان داده است که در فتنه‌ها غرق نمی‌شود، بلکه آبدیده‌تر و قوی تر می‌شود. دشمنان، بارها انقلاب اسلامی و مردم مقاوم ایران را آزموده‌اند و همیشه ناکام مانده‌اند، قطعاً در این فتنه نیز دست نصرت الهی به یاری مردم مومن ما آمده و این ملک و مملکت را از شر اهریمنان حفظ و حراست می‌کند. بعون الله و منه.

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر، روحانیت، اساتید و طلاب انقلابی و متعهد استان، فتنه‌انگیزی خبیثانه دشمنان آیین و میهن و مردم ایران به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و رسانه‌های شیطانی آنان را محکوم نموده و بار دیگر جَبهه سپاس و نیاز به درگاه معبود بی‌نیاز می‌ساید و اطاعت خود از ولی فقیه زمان و رهبر معزز و معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی و حمایت خود از حافظان امنیت وطن و مجاهدت های ایثارگرانه نیروهای مسلح و بسیجیان عزیز را اعلام می‌نماید.


مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha