جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام حمید ملکی

حوزه/قائم مقام مدیرحوزه های علمیه در امور استان ها گفت: در قبل از انقلاب وقتی صحبت از یک پاسبان ساده می شد یک محله را ترس می گرفت و بچه ها را با پاسبان می ترساندند، اما امروز نیروی انتظامی کشورمان از پدر و برادر مهربان تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم مقام حوزه های علمیه در امور استان ها در نشست مشترک مدیران مرکز مدیریت و مدارس استان قم با فرمانده فراجا اظهار کرد: نیروی انتظامی کشورمان مظلوم، اما مقتدر است، در دنیا کسی جرات نمی کند به پلیس توهین کند و این از مظلومیت این نیروی ارزشی است که بعد از ۴۰ سال آنگونه عده ای هنجارشکن به آن توهین می کنند، گلویشان را می برند و زنده آتش می زنند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: اینکه عده ای برای اتفاقی که افتاده و هیچگونه اثبات جرمی نشده است اینگونه کشور را به هرج و مرج می کشانند و درصدد هستند با حیله، فریب و شانتاژهای خبری نسل جدید را وارد میدان کند، قطعا باید با دقت بیشتر و جدی تری پیگیری شود. اجحافی که در حق نیروی انقلاب انتظامی در این وقایع اخیر شد، واقعا برنامه ریزی شده جبهه استکبار بود والا این نیرو دوشادوش ملت ایران در همه عرصه ها قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: امروز مشکل امنیت زمانی حل می شود که مشکل وخلاء های قانونی حل شود. اینکه ۳۲ دستگاه متولی امر فرهنگ و مسائل اجتماعی هستند و فقط نیروی انتظامی در کف میدان کار می کنند، ناراحت کننده است که دستگاهها رسالت و وظایف خود را نسبت به این موضوع عمل نمی کنند.

قائم مقام مدیرحوزه های علمیه از سوی آیت الله اعرافی، از زحمات مخلصانه نیروی انتظامی کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha