دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام گنابادی نژاد

حوزه/ معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ما نتوانستیم نفاق و کارنامه سیاه منافقین را درست معرفی کنیم، باید این خط باطل که در طول تاریخ همیشه خیانت‌ها و جنایت‌های فراوانی داشته به کمک حوزه و روحانیت بیش از گذشته بر ملأ شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه پیرامون مسائل اخیر کشور گفت: انقلاب از روز آغاز نهضت حضرت امام (ره) تا امروز همیشه مورد حمله و نیرنگ دشمنان و استکبار جهانی بوده است.

وی ادامه داد: ما هیچ روزی از دشمنی‌ دشمن ایمن نبودیم، مهم این است که اول دشمن‌شناس باشیم و متناسب با شرایط زمان موضع‌گیری مناسب داشته باشیم. حقیقتاً مردم بصیرند و در صحنه هستند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: باید از نیروهای نظامی انقلابی حزب‌اللهی تشکر کنیم که در این روزها و شب‌ها نگذاشتند، ضدانقلاب با طراحی که استکبار جهانی داشته است و به خواسته‌های و آرزوهای باطل خودشان برسند و مشتی کوبنده بر دهان آن‌ها زد.

وی با اشاره به اینکه رسالت علما، طلاب و مبلغان تبیین شرایط موجود است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد ما نتوانستیم نفاق و کارنامه سیاه منافقین را درست معرفی کنیم، باید این خط باطل که در طول تاریخ همیشه خیانت‌ها و جنایت‌های فراوانی داشته به کمک حوزه و روحانیت بیش از گذشته بر ملأ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha