چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که پلیس با اقتدار وظیفه تأمین امنیت را برعهده دارد، عنوان کرد: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب حمله به نیروی انتظامی حمله به امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار فرماندهان فراجا و با تبریک این هفته اظهار داشت: خشم و غضب بر همه وارد می شود اما باید آن را کنترل کرد.

وی با بیان این‌که اگر می‌خواهیم زندگی سعادتمندانه ای داشته باشیم بهترین الگو اهل بیت(ع) می باشند، ادامه داد: خداوند متعال به انسان دستور داده که هنگام عصبانیت خود را کنترل کند. هنگام عصبانیت اگر قدرتمند هستیم عفو و بخشش کنیم و اگر قدرت نداریم مطابق باید صبر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که جمع زیادی از حاضرین در اغتشاش های اخیر فریب خورده بودند، عنوان کرد: در دو سال کرونا از کودک تا بزرگسال در فضای مجازی حضور داشتند. با وجود تحریم های مختلف اما فضای مجازی هیچگاه تحریم نشد.

امام جمعه اهواز با قدردانی از تلاش ها و خداقوت به فرماندهان و کادر انتظامی خوزستان، بیان کرد: در ایام اربعین حسینی نیز شاهد برخوردهای زیبا از پلیس بودیم.

وی گفت: از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ بیش از ۴ هزار زن بی گناه در آمریکا کشته شده و رسانه های آنها نیز منتشر کرده و از این مسئله هیچ ابایی ندارند و آب از آب تکان نمی خورد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد مظلومیت نیروی انتظامی بودیم. طبیعتا تا امنیت در کشور نباشد شاهد پیشرفت و تعالی نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که نیروی انتظامی با اقتدار وظیفه تامین امنیت را برعهده دارد، عنوان کرد: بنا به تعبیر رهبرمعظم انقلاب حمله به نیروی انتظامی حمله به امنیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha