پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اغتشاشات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر و ناآرامی ها در کشور و استان بوشهر گفت: فتنه اخیر در استان بوشهر به خوبی از نظر امنیتی مدیریت شد و وضعیت خوبی را در استان شاهد بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه فراخوان‌هایی در استان بوشهر صادر شد ولی با اقدامات به‌موقع مشکل خاصی را شاهد نبودیم افزود: تعدادی از افراد در ارتباط با برخی تجمعات کوچک چند نفره در استان بوشهر بازداشت شدند، که اغلب این افراد آزاد شده و لیدرهای اصلی بازجویی شده‌اند. همچنین تعدادی نیز از سوی دستگاه‌های نظارتی احضار، دعوت و ارشاد شدند.

وی با بیان اینکه این اقدامات بیشتر جنبه پیشگیری دارد گفت: تبیین و آگاه‌سازی جوانان از اهمیت فراوانی برخوردار است که باید اساتید دانشگاه ورود خوبی به این مسئله داشته باشند.

پورات، سن افراد دستگیر شده در خیابان‌ها و آشوب‌های اخیر را ۱۴ تا ۲۴ سال اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به راه اندازی شورای فضای مجازی در استان اظهار داشت: کمیته فضای مجازی در استان بوشهر با ریاست استاندار فعال شده است و بیشترین اقدامات در مسائل اخیر از طریق فضای مجازی مدیریت می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در حوادث اخیر استان قوتی و مجروح نداشتیم گفت: اقدامات خوب دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظارتی در استان بوشهر، نسبت به دیگر استان‌ها از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha