پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان

فرمانده  انتظامی استان لرستان با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد با اختلاف و تفرقه بین مردم، گرفتن حیا و عفت از بانوان و از بین بردن غیرت مردان به اهداف شوم خود دست یابد، گفت: افرادی که سر سفره انقلاب مشهور و معروف شده اند با اهداف دشمن همراه شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان، عصر امروز در اجتماع نیروهای مومن و انقلابی لرستان در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه پلیس حافظ جان، مال و امنیت مردم است، گفت: کشته سازی و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم راهبرد امروز دشمن است.

وی با بیان اینکه کشته سازی در اغتشاشات و آشوب های اخیر با هدف تضعیف اهداف نظام اسلامی از سوی دشمنان صورت می گیرد، افزود: سناریوی کشته سازی در راستای اهداف دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی جامعه است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد با اختلاف و تفرقه بین مردم، گرفتن حیا و عفت از بانوان و از بین بردن غیرت مردان به اهداف شوم خود دست یابد، خاطر نشان کرد: دشمن در این فتنه و اغتشاشات، سازمان مقدس انتظامی که از بطن مردم است را نیز نشانه گرفته است.

سردار الهی با بیان اینکه متأسفانه افرادی که سر سفره انقلاب مشهور و معروف شده اند با اهداف دشمن همراه شده اند، گفت: دشمنی و مخالفت فتنه گران و اغتشاشگران با اصل و اهداف والای نظام اسلامی است و تمام شعارهای فتنه گران بهانه است.

وی با بیان اینکه در لرستان اغتشاشات و آشوب ها به خوبی کنترل شده است، افزود: با همراهی مردم مومن و انقلابی لرستان و تلاش پلیس موفق شدیم فردی که از خارج کشور درخواست سلاح برای تیراندازی به مردم و ماموران امنیتی داشت را دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان با اشاره به اینکه در مسیر حفاظت از جان، امنیت مردم و نظام کوچکترین شکی به دل راه نخواهیم داد، خاطر نشان کرد: تا پای جان حافظ آرمان های اسلام، انقلاب، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha