شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کشمیر عید میلاد النبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی گفت: عمل به شریعت اسلام اولین لازمه محبت به پیامبر اکرم است، تا زمانی که یک مسلمان زندگی خود را در قالب اسلام در نیاورد، ادعای عشق او ناقص است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر، جشن میلاد پیامبر اکرم با راهپیمایی باشکوه به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان این منطقه برگزار شد. در راهپیمایی تعداد زیادی از مردم از شیعه و سنی و طلاب و اساتید مدارس علمیه شرکت کردند.

قبل از راهپیمایی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی در مراسم میلاد پیامبر اکرم در خانقاه میر شمس الدین اراکی به عظمت و اهمیت جشن میلاد النبی و ابعاد مختلف زندگانی حضرت محمد (ص) پرداخت.

وی با اشاره به عشق و علاقه مردم به رسول اکرم اظهار داشت: عشق و علاقه به پیامبر فقط زبانی نیست بلکه عشق به پیامبر در اصل پیروی از دین، شریعت و سیره پیامبر است. عاشقان رسول الله با عمل خود، محبت و مودت را نشان دهند. عمل به شریعت اسلام اولین لازمه محبت به پیامبر اکرم است، تا زمانی که یک مسلمان زندگی خود را در قالب اسلام در نیاورد، ادعای عشق او ناقص است.

وی با توجه به توطئه های دشمنان ابراز داشت: پیروی از قرآن و سنت، اخوت و وحدت متقابل گامی در جهت عدم همسویی با نقشه های استکبار است. تضعیف عقیده و ایمان مسلمانان، آرزوی دیرینه نیروهای ضد اسلامی است و بالعکس عشق و ارادت به پیامبر مایه قدرت و شکوه مسلمانان است. باید با حضور عاشقانه در اجتماع و راهپیمایی میلاد النبی، آمال دشمنان را خنثی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha