چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
نطنز

حوزه/ فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: دشمن با وارد کردن ویروس کرونا فرزندان را وابسته به فضای مجازی کرد تا در زمان های لازم و با برنامه‌ریزی قبلی بتواند اهداف خودش را پیاده کند،  باید اهداف دشمن را بشناسیم و برای خانواده ها تبیین کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سرهنگ مهدی کریمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه الزهرا(س) نطنز، ایران را کشوری با امنیت بالا توصیف کرد و گفت: با اینکه در طول نزدیک به چهل سال گذشته، سیاست‌گذاران و مدیران امنیت ملی کشور توانسته‌اند از سد بحران‌های مختلف بگذرند و کشور را به کشتی ثباتی در منطقۀ ناآرام و متشنج خاورمیانه بدل کنند باید توجه ویژه‌ای به تهدیدات پیرامونی کشور داشته باشیم و با برنامه‌ای دقیق، آمادگی‌های لازم برای مقابله با آن‌ها را کسب کنیم.

فرمانده انتظامی نطنز ادامه داد: یکی از تهدیدات فضای مجازی و عدم اشنایی خانواده ها با این فضا است و فرزندان که با حضور در فضای مجازی فریب دشمنان را خورده و در زمان های اغتشاش و فتنه همچون سرباز به کمک فتنه گران می شتابند.

وی اظهار کرد: امنیت نسبی که در کشورهای اروپایی وجود دارد به خاطر اعمال زور و قدرت پلیس ان مناطق می باشد که همین هم جواب نمی دهد و شاهد کشته شدن دانش اموزان در مدارس امریکا و اروپا هستیم.

کریمی اضافه کرد: دشمن با وارد کردن ویروس کرونا فرزندان را وابسته به فضای مجازی کرد تا در زمان های لازم و با برنامه ریزی قبلی بتواند اهداف خودش را پیاده کند، باید اهداف دشمن را بشناسیم و برای خانواده ها تبیین کنیم.

وی یادآور شد: باید به خانواده ها آموزش دهیم که مراقب فرزندان خویش باشند، ستون خانواده مادر است، اگر مادر نقش مادری خود را خوب ایفا کند و مراقب تربیت و رفتار فرزند خود باشد پدر هم کمک خواهد کرد و دیگر جامعه دچار مشکلات بزهکاری نوجوان و جوان و از آن مهمتر حضور آنها در فتنه ها نیست. فرزندان را از فضای مجازی دور کنیم و در صورت نیاز با انها همراه باشیم.

فرمانده انتظامی نطنز تاکید کرد: باید از امنیت مردم محافظت شود و این وظیفه نیروی انتظامی است، ولی از مردم بخواهید که در این زمینه مدافعان امنیت را یاری کنند.

در پایان جلسه از فرماندهی انتظامی با حضور حجت الاسلام حیدری طبا زواره رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha