دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تقدیر مدرسه سفیران از فراجا همدان

حوزه/ مدیر، کادر و طلاب مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) ظهر امروز با حضور در کلانتری ۱۳ میدان عین القضات همدان، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل فراجا، حمایت خود از اقدامات صورت گرفته خصوصا در حوادث اخیر توسط نیروی انتظامی را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مدیر، کادر و طلاب مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) ظهر امروز با حضور در کلانتری ۱۳ میدان عین القضات همدان، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل فراجا، حمایت خود از اقدامات صورت گرفته خصوصا در حوادث اخیر توسط نیروی انتظامی را اعلام کردند.

در این دیدار حجت الاسلام علیرضا یوسفی مدیر مدرسه سفیران هدایت آیت الله دامغانی(ره)، با تأکید بر اهمیت وجود امنیت در جامعه، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند در حوادث اخیر نیروی انتظامی مورد ظلم قرار گرفت، بنابراین امروز اعلام حمایت از پرسنل و خدمات فراجا یک وظیفه عمومی است.

وی افزود: نتیجه اقدامات و مأموریت‌های شبانه روزی در تمام ایام سال توسط نیروی انتظامی، وجود امنیتی مثال زدنی در داخل کشور است و ما قدردان این خدمات هستیم.

سرهنگ جلیلوند رئیس کلانتری عین القضات نیز با تقدیر از حضور مدیر و طلاب مدرسه علمیه آیت الله دامغانی در این کلانتری، به تشریح وقایع اخیر و آشوب‌های رخ داده در مناطق مختلف پرداخت.

در پایان لوح و هدیه‌ای از طرف مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) به پرسنل نیروی انتظامی اهدا شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha