پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن می خواهد با رواج بی‌حجابی، هویت زنان را از آن‌ها گرفته و بانوان را مثل زنان غربی به یک ابزار تبدیل کند که ازدواج سفید نشانه‌ای از برنامه‌های آنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، احمد پورخلیل کارشناس سیاسی شب گذشته در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه، که در سالن جلسات این مدرسه برگزار شد، با اشاره مباحث روز کشور اظهار داشت: یک مسلمان و مومن واقعی باید هوشیار بوده و بداند دشمنش کیست و از کجا مورد تهدید و هجمه قرار می‌گیرد.

وی افزود: اغتشاشات اخیر یک برنامه از قبل طراحی شده علیه جمهوری اسلامی ایران بود و به هیچ وجه برای هیچ عاقلی قابل دفاع نیست.

پورخلیل تصریح کرد: هدف از ایجاد این فتنه‌های اخیر و بی‌حجابی‌ها ۳ لایه دارد، که لایه اول عوامل خارجی هستند و کشورهای خارجی از اغتشاش گران داخلی حمایت کرده و حتی به مرکز سرکنسول‌گری ایران در خارج از کشور حمله کردند و اکثرا این افراد بی‌رهبر و فاقد ایدئولوژی می‌باشند.

کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: لایه دوم اغتشاشات خیابانی اخیر، ضد انقلاب و نیروهای کومله هستند که به ظاهر طرفدار حقوق زنان هستند، اما اهدافشان این است که ایران را مثل سوریه تخریب کنند.

وی ادامه داد: لایه سوم اغتشاشات خیابانی مباحث قومیتی بود که اکثر افراد آن احساساتی و فاقد تحصیلات عالیه و بانوانی بودند که با شعار زن، زندگی، آزادی، فریب خورده‌اند.

پورخلیل تاکید کرد: بر اساس کتب تاریخی، ایرانی‌ها از زمان آریایی هیچ وقت عریان نبودند و حجاب داشتند و حتی قبل از اسلام نیز محجبه بوده‌اند و الان دشمن می‌خواهد با رواج بی‌حجابی، هویت زنان را از آن‌ها گرفته و بانوان را مثل زنان غربی به یک ابزار تبدیل کند که ازدواج سفید نشانه‌ای از برنامه‌های آنان است.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه در جریانات اخیر پروژه کشورهای غربی برای تجزیه کشور است، گفت: غرب و در رأس آن نظام استکبار همه راه‌ها را برای مقابله با جمهوری اسلامی طی کرده و شکست خورده است و حتی در ماجرای آزادی جنسی که اخیرا مطرح کرده نیز با شکست مواجه خواهد شد و لذا وظیفه همه مسلمانان کشور تقویت روحیه اعتقادی با جهاد تبیین می‌باشد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha