دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری با اشاره بی‌اثر بودن توطئه دشمنان گفت: ملت ایران با انسجامی که از خود نشان می‌دهند با قاطعیت از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نماز جمعه ساری اظهار داشت: اغتشاش جمعیت اندک در کشور که از سوی رسانه‌های بیگانه بزرگ نمایی شده بود، راه به جایی نخواهد برد.

وی ادامه داد: این افراد که خسارت‌های فراوان مالی به اشخاص و اموال دولتی ‌و شخصی وارد کردند، با برنامه‌ریزی چندین ماهه قبل دشمنان دست به این کار زدند.

امام جمعه ساری گفت: از چهار ماه قبل در بنیاد دفاع دموکراسی در واشنگتن برپایی این اغتشاشات تصویب و برای این منظور حمایت‌های مادی نیز در نظر گرفته‌ شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی افزود: دشمنان با فتنه و کشته‌سازی به دنبال از بین بردن نظام، تضعیف ایران اسلامی و تضعیف دولت سیزدهم هستند.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با تصمیمات و کارهایی که انجام داد، گره‌گشایی‌های متعدد کرده است و دشمنان این را نمی‌خواهد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: ناکام گذاشتن دولت سیزدهم برای دشمنان مهم است، چرا که اگر این دولت کار خود را انجام دهد، قطعا ایران اسلامی محکم‌تر و موفق‌تر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی بیان کرد: امروز به جبهه ملی دفاع رسانه‌ای قوی نیاز داریم تا در مقابله با فضای مجازی قرار بگیرد.

وی با اشاره به تأکید ائمه اطهار در خصوص حفظ وحدت و انسجام گفت: باید وحدت و الفت دینی را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی غذا و اهمیت امنیت غذایی، مطرح کرد: دولت سیزدهم با افزایش خرید تضمینی گندم، گام‌های خوبی برداشته و میزان خرید تضمینی گندم از چهار ‌و نیم میلیون تُن به هفت و نیم میلیون تُن رسیده است.

وی اظهار داشت: الگوی کشت با تدوین سند برنامه ریزی شده است که خود می‌تواند در تأمین امنیت غذایی کشور تاثیرگذار باشد، موضوعی که در دولت سیزدهم اعلام و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha