چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تلبس در حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج اهواز

حوزه / زعیم حوزه‌ علمیه خوزستان با اشاره به فتنه‌های مختلف دشمنان و رهبری و مدیریت رهبر معظم انقلاب در برابر آنها، گفت: علیرغم نقشه و دسیسه‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی، شاهد رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان توسط ایشان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌ علمیه خوزستان امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه خوزستان که در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: چه افتخاری از این بالاتر که شاگردان مکتب امام صادق(ع) هستیم.

وی افزود: یقین بدانید برپایی حوزه‌های علمیه کنونی، تماما عنایت خداوند متعال است و پروردگار می‌فرمایند، فراوان بر سر شما نعمت‌های بیکران را فرود خواهد آورد.

زعیم حوزه‌ علمیه خوزستان با اشاره به اینکه یقینا دست حضرت ولیعصر(عج) در برپایی حوزه‌ها و مراسم‌ها برقرار است، گفت: حقیقت مطلب در پشت پرده و امام معصوم(ع) است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به خاطره‌ای از روند وقف ساختمان مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اهواز، یادآور شد: الحمدلله این مدرسه علمیه با استقبال قابل توجه طلاب همراه بود و در همین راستا ساختمان دیگری نیز توسعه پیدا کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری وجود مدارس علمیه فعال و موفق را افتخاری بزرگ در استان برشمرد و عنوان کرد: تمامی مدارس علمیه اردوگاه حضرت ولیعصر(عج) می‌باشند که شاهد خدمات مختلف از سوی آنها هستیم.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر اینکه رسالت اصلی طلبه، کار علمی، اجتهاد و فعالیت درسی است، خاطرنشان کرد: در کنار آن لازم است تا به خدمات اجتماعی از جمله غسل متوفیان کرونایی و حضور در مناطق سیل زده و به طور کل خدمت رسانی به مردم اشاره کرد.

زعیم حوزه‌ علمیه خوزستان گفت: در سطح استان خوزستان علاوه بر نیاز به مجتهد، نیازمند خطیب و منبری هستیم تا مردم را موعظه کنند.

وی با اشاره به فتنه‌های مختلف دشمنان و رهبری و مدیریت رهبر معظم انقلاب در برابر آنها، یادآور شد: علیرغم نقشه و دسیسه‌های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی، شاهد رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان توسط ایشان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha