شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نتایج بسیار عالی‌ در سطح کشوری و بین‌المللی دست یافته است، نقش چشمگیر این سازمان در موفقیت های ارتش را بسیار چشمگیر و باعث خرسندی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم امروز در جمع کارکنان و پیشکسوتان عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا(ع) ارتش در تبریز، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ با ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) تاسیس شد و این سازمان مقدس با سابقه طولانی و تلاش های گسترده و وصف ناپذیر به وظایف خود به خوبی جامه عمل پوشانده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نتایج بسیار عالی‌ در سطح کشوری و بین‌المللی دست یافته است، نقش چشمگیر این سازمان در موفقیت های ارتش را بسیار چشمگیر و باعث خرسندی دانست.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: این سازمان برای خود چشم‌اندازهایی ترسیم کرده است که این موارد بر اساس تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری تنظیم شده که یکی از مهم‌ترین این چشم اندازها، ایجاد روحیه صمیمیت و یکدلی میان کارکنان آجا و سایر نیروهای مسلح کشور است.

وی ادامه داد: از نتایج تلاش های سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش می‌توان به این نکته اشاره کرد که فرمانده کل قوا، ارتش جمهوری اسلامی ایران را با عناوین شجره طیبه و ارتش حزب‌الله یاد کردند که دستیابی به چنین جایگاهی جز با فداکاری های بزرگ غیرممکن بود.

امیرسرتیپ حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب ارتش نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش های اخلاقی و انسانی و آموزه های برگرفته از متن قرآن و با شعار استراتژیک ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در شرایطی گام به میدان گذاشت که غرب و شرق مدعی مدیریت جهانی بودند و هر کدام به شیوه خود به دنبال چپاول و غارت حقوق ملت ها بودند.

وی افزود: پیاده سازی و عملی کردن شعار انقلاب اسلامی نیاز به یک ساختار و تشکل قوی داشت که حضرت امام (ره) با درایت و ابتکار هوشمندانه فرمان به تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی دادند، لذا شکل‌گیری سازمان عقیدتی سیاسی نقطه قوت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha