یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره خبرنگاری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تخصصی طلبه خبرنگار ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم حکمت نیا، با اشاره به برگزاری اولین دوره تخصصی طلبه خبرنگار ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان اظهار داشت: این دوره به صورت آنلاین به مدت ۸ جلسه از تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۱ روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام با اشاره به سرفصل‌های این دوره، بیان کرد: سازمان تحریریه، مفهوم‌شناسی خبر، ارزش‌های خبری، عناصر خبری، لید، تیتر و سبک‌های خبری شایع و پراستفاده، اصول و انواع مصاحبه، آمادگی‌های قبل و حین مصاحبه از جمله سرفصل‌های این دوره هستند.

حکمت نیا، هدف اصلی از برگزاری این دوره، تربیت خبرنگار متعهد، تأثیرگذار و مورد نیاز عرصه رسانه بیان کرد و در ادامه اظهار داشت: شرکت‌کنندگان این دوره پس از قبولی در آزمون این دوره وارد دوره تکمیلی تربیت طلبه خبرنگار خواهند شد.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام این دوره تا تاریخ ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ است، گفت: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: ثبت نام در این دوره از دو طریق امکان‌پذیر است، مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir (بخش دوره‌ها/ طلبه خبرنگار ۱۴۰۱)، همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق ارتباط با شناسه کاربری ammar_۲۰@ در پیام رسان ایتا در این دوره ثبت نام کنند.

وی در پایان بیان داشت: متقاضیان محترم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha