یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت همدلی و هم افزائی مراکز حوزوی گفت: تسهیل امور طلاب و رسیدگی به مشکلات آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار مدیران مراکز حوزوی استان سمنان با اشاره به آیات و روایات در خصوص خدمت به مردم و همچنین اجرای اصل مهم عدالت در جامعه اظهار داشت: یکی از هدف های متعالی بشر که مصلحان اجتماعی همواره درصدد تحقق آن بوده اند، عدالت اجتماعی است. از این رو، اهل بیت (ع) به عنوان مصلحان الهی به این اصل فطری توجه کرده و به تبیین آن پرداخته اند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از مدیران مراکز حوزوی ابراز امیدواری کرد مسئولین با تأسی به بیانات مقام معظم رهبری برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه تلاش نموده و مردم با شناخت دسیسه های دشمنان و حضور در میدان توطئه آنان را خنثی سازند.

وی با اشاره به ضرورت همدلی و هم افزایی مراکز حوزوی افزود: تسهیل امور طلاب و رسیدگی به مشکلات آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

در این دیدار حجج الاسلام والمسلمین ابراهیمی فر، نجم و جمشیدی مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران و مرکز خدمات حوزه استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha