سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فرشید فلاح

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: در حوادث اخیر کشور برخی جوانان مورد اهداف شوم دشمن قرار گرفتند که باید با فعالیت های فرهنگی و ترویج تعالیم اسلامی آنان را به صف مردم برگردانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، گفت: این اداره کل به دنبال تعاملات بسیار خوب با حوزه های علمیه خواهران است که ان شاءالله اتفاق بیفتد؛ همایش ملی با عنوان "جنگ بیولوژیک"، کارنامه خوبی از تعاملات یکساله این دو نهاد است که باید بیشتر از این شود. در سال ۱۴۰۱در تبصره‌ ۱۷ از طرح های ارسالی حوزه خواهران حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: در مسائل اخیر کشور جوانان این مرز و بوم مورد هدف شوم دشمن قرار گرفته اند و بخش مهمی از افرادی که دستگیر شده اند دچار آسیب های اجتماعی بودند و زمینه این اغتشاشات را به نوعی فراهم کردند، لذا ما باید با فعالیت های فرهنگی و ترویج تعالیم اسلامی به حل معضلات اجتماعی بپردازیم و جوانان را به صفوف مردم باز گردانیم. در این مسیر حوزه علمیه خواهران یک سرمایه فرهنگی برای کشور محسوب می شود، یک لشگر آماده به خدمت که مسلح به سلاح ایمان و اخلاق است.

در پایان این جلسه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از همراهی و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری همایش ملی جنگ بیولوژیک که ۷مهرماه در دامغان برگزار شد، با لوح سپاس و تندیس این همایش، قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha