چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه حضرت قائم(عج) شهرستان حمیدیه

حوزه / عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلاب علوم دینی عمامه رسول الله(ص) را با خدمت به مردم گرامی بدارند، گفت: به نحوی عمل کنیم که رضایت پیامبر(ص) را در پی داشته باشد و به خاطر داشته باشیم که عمامه بر پایه علم، ارشاد مردم، منبر حسینی و تفسیر قرآن‌ کریم بنا نهاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان شب گذشته در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه حضرت قائم(عج) شهرستان حمیدیه، اظهار داشت: مردم حمیدیه در صحنه‌های مختلف در عرصه انقلاب خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: از زمانی که پیامبراکرم(ص) عمامه خود را بر سر مبارک حضرت امیرالمؤمنین(ع) گذاشتند، از آن روز به تبعیت از حضرت این مراسم در مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درخصوص ویژگی‌های امیرالمؤمنین(ع)، خاطر نشان کرد: تمام دین مبین اسلام در حضرت امیرالمؤمنین(ع) خلاصه می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان تأکید کرد: عمامه، تاج معنوی است که در آن تقوا، فضیلت و روحانیت است و آن تاج رسول الله(ص) می‌باشد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه طلاب علوم دینی عمامه رسول الله(ص) را با خدمت به مردم گرامی بدارند، گفت: به نحوی عمل کنیم که رضایت پیامبر(ص) را در پی داشته باشد و به خاطر داشته باشیم که عمامه بر پایه علم، ارشاد مردم، منبر حسینی و تفسیر قرآن‌ کریم بنا نهاده شده است.

وی با آرزوی خدمت علمی، فرهنگی، دینی و دنیوی طلاب و روحانیون به مردم، خاطر نشان کرد: باید هم در زمینه دینی و هم دنیوی خدمت کنیم و در این عرصه فعالیت داشته باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، مطرح کرد: ایشان برای حل مسائل و رفع مشکلات مردم با جان و دل اهتمام گذاشته است.

عشق و محبت نسل جوان به اهل بیت(ع)

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به حضور پر شور جوانان در مراسم عمامه گذاری، اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی نیز شاهد حضور قابل توجه جوانان هستیم و این نشان از عشق و محبت آنها به اهل بیت(ع) دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان باتوجه به بیان دغدغه‌های شهرستان حمیدیه از سوی امام جمعه شهرستان، گفت: در خصوص مشکلات شهرستان، نشستی با حضور چندین مدیرکل استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha