چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1048945
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
ساوه

حوزه/ فرمانده سپاه ساوه در پاسخ به شبهه "علل حضور جوانان و نوجوانان " گفت: قشر جوانان و نوجوانان از طریق دست نشانده‌های بیگانگان و رسانه‌های غربی تشویق و ترغیب شده و در اغتشاشات حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول (س) و پایگاه بسیج فارغ‌التحصیلان صبح امروز جلسه بصیرتی، سیاسی با حضور سرهنگ مهدی فرمانده سپاه روح الله(ره) شهرستان ساوه با موضوع پاسخ به شبهات روز در موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول (س) برگزار شد.

سرهنگ مهدی در پاسخ به شبهه "علل حضور جوانان و نوجوانان " اظهار داشت: متأسفانه قشر جوانان و نوجوانان از طریق دست نشانده‌های بیگانگان و رسانه‌های غربی تشویق و ترغیب شده و در اغتشاشات حضور یافتند، که نیازمند روشنگری و اقناع جوانان با مستندات علمی و واقعی می‌باشد.

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه باید از صحت مطالب و محتواهای فضای مجازی مطمئن باشیم، افزود: بسیاری از کلیپ‌های انتشار یافته در فضای مجازی که رسانه‌های غربی به انتشار حداکثری آنها تلاش دارند، واقعیت ندارد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی جهت دفاع از ناموس و ایجاد امنیت جمهوری اسلامی ایران جان خود را هم فدا می‌کند، گفت: فتنه‌ها همچون عیاری هستند که طلای خالص را از ناخالص جدا می‌کنند که هرچه فتنه‌ها بزرگتر شود، نشان می‌دهد امامین انقلاب، قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران همه حق هستند و در کنار هم قرار دارند.

فرمانده سپاه ساوه در خاتمه با سفارش به مطالعه کتاب "صعود چهل ساله"، یادآور شد: طلاب با مطالعه کتاب صعود چهل ساله، ضمن آشنایی با اطلاعات و آمار توسعه پیشرفت ایران درعرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، صعود قابل توجه جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha