شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جنایات اغتشاشگران

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: نسل جوان اگر به خوبی با تاریخ انقلاب آشنا شود، هرگز فریب جنگ رسانه ای دشمنان را نمی خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی امروز در نشست بصیرتی جمعی از طلاب و روحانیون شهر سنندج اظهار داشت: بسیاری از حوادثی که در جامعه روی می دهد و تاثیرات منفی می گذارد، ریشه در بی بصیرتی برخی از افراد دارد.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: کسانی که هیچ گونه بصیرتی ندارند و همواره دچار روزمره گی شده اند در تحلیل درست مسائل با مشکل روبرو می شوند، لذا داشتن بصیرت می تواند بسیاری از مشکلات به ویژه فتنه ها را خنثی کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: بهترین نمونه برای اهمیت جایگاه بصیرت دینی و سیاسی همین اغتشاشات اخیر بود، در این اغتشاشات کسانی که دارای بصیرت بودند سریعاً صف خود را از آشوبگران جدا کردند، ولی کسانی که از بی بصیرتی رنج می بردند در این میانه دچار دوگانگی شدند.

این استاد حوزه عنوان داشت: کسانی که در کف خیابان های کشور هنجارشکنی های مختلفی از خود نشان دادند، همان کسانی بودند که درک درستی از سیاست و دشمن نداشتند و در مسیر موج هیجانات قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه های علمیه در تبیین واقعیت های این انقلاب، گفت: حوزه های علمیه و دیگر مراکز تولید فکر و اندیشه باید با جهاد تبیین دستاوردهای بی بدیل این نظام را به نسل های جوان و نوجوان منتقل کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: نسل جوان اگر به خوبی با تاریخ این انقلاب آشنا باشد، هرگز فریب جنگ رسانه ای دشمنان را نمی خورد، آن عده ای که در این اغتشاشات هم برای مردم و هم برای خود مشکل ایجاد کردند به نوعی چوب بی بصیرتی خود را خوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha