چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
گردهمایی طلاب و روحانیون اهواز

حوزه/ مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات و اتفاقات اخیر در کشور، گفت: برنامه دشمن دو مسئله و رویکرد شامل "حجاب" و "مسائل صنفی دانشگاه‌ها" بود تا از این طریق بتوانند مردم را به کف خیابان‌ها آورده و حمله‌های مسلحانه خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، گردهمایی طلاب و روحانیون اهواز با محوریت اتفاقات اخیر در ایران اسلامی، امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب با اشاره به قانون امنیت ملی در آمریکا مربوط به سال ۱۹۴۷ تا ۲۰۰۰ و برنامه‌ریزی برای تحقق آن، اظهار داشت: این قانون در آمریکا سه بخش دارد که شامل گزارش وضعیت تهدیدات جهانی، پیش بینی وضعیت آمریکا و رویکرد جدید است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در قانون امنیت ملی آمریکا، تنها به دنبال یک حرف هستند و آن اینکه، یا آمریکا تا ۲۰۲۵ می‌تواند جهان را در سلطه خود بگیرد، یا اینکه همانند شوروی نابود می‌شود.

مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ادامه داد: سردمداران آمریکایی اعتقاد دارند که جهان باید به یک دهکده جهانی تبدیل شود که پر از ارتباطات و گذر از مرزها است و باید یک کد خدا به اسم آمریکا داشته باشد.

وی با تأکید براینکه ایران اسلامی در حال یک جراحی سخت است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مذاکره را شروع کردند تا امتیاز بدهند اما از آن طرف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی اغتشاشات را طراحی کردند که ایران را تحت تأثیر خواسته‌های خود بگذارند، اما دستگاه اطلاعاتی از اردیبهشت ماه آن را پیش بینی کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به حل معضلات اقتصادی و گره‌های معیشتی به عنوان اولویت مردم اشاره کرد و گفت: باید مطالبات و دغدغه‌های مختلف جامعه را شناخت و به عنوان اولویت به آنها رسیدگی شود.

وی با تأکید بر خودداری از دو قطبی سازی سیاسی در ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: در بخش‌ها و سطوح مختلف باید شاهد وحدت و همبستگی میان آحاد جامعه باشیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاشات و اتفاقات اخیر در کشور، عنوان کرد: برنامه دشمن دو مسئله و رویکرد شامل "حجاب" و "مسائل صنفی دانشگاه‌ها" بود تا از این طریق بتوانند مردم را به کف خیابان‌ها آورده و حمله‌های مسلحانه خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha