شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
رز

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: برای کاهش آسیب‌هایی که از توسعه گردشگری روستاها به جهت ناهمخوانی فرهنگی که برای مردم ساکن روستا ایجاد می‌شود، باید برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امروز در همایش بازنمایی هویت روستایی که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، فرماندار ویژه کاشان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران وبیدگل و جمعی از مسئولان در روستای پنداس برگزار شد، خطاب به مادران روستا اظهار داشت: حیا، عفت و حجاب خود را در مقابل بی‌حیایی و مدل لباس‌های غربی به نسل آینده منتقل کنید.

امام جمعه کاشان، همچنین خطاب به پدران روستا یادآور شد: جدیت، پشتکار و تلاشی را که از بعد از نماز صبح تا غروب آفتاب در راه کسب حلال بدست می‌آورید را لازم است تا به پسران خود منتقل کنید.

وی با انتقاد از پایین بودن آمار نازایی درکشور، تصریح کرد: با توجه به آمارهای رسمی، متأسفانه نازایی در کشور دو برابر متوسط جهانی است که بخشی از آن نقشه دشمنان و نیز غذاهای آماده‌ای است که در عین خوشمزگی، باعث بعضی از بیماری‌ها و نازایی می‌شوند تا از ازدیاد نسل در ایران جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، تصریح کرد: با توجه به تحقیقات انجام گرفته، نوع غذا، پوشش، لباس‌های تنگ، چسبیده و استفاده بیش از حد از تلفن همراه و لب تاب در نازایی زنان موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، آرامش روستا و صدای پرندگانی که بر حسب روایات تماما در حال تسبیح خداوند هستند و هوای پاک برای گردش را از نکات قابل توجه برای مردم روستا دانست و گفت: برای کاهش آسیب‌هایی که از توسعه گردشگری روستاها به جهت ناهمخوانی فرهنگی که برای مردم ساکن روستا ایجاد می‌شود، باید برنامه ریزی شود.

در پایان این مراسم امام جمعه کاشان سه جلد کتاب زندگی نامه شهید سعید طوقانی به نام پهلوان سعید را به رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور جهت معرفی این شهید به نسل جوان، اهدا کرد.

شایان ذکر است پهلوان سعید، نابغه ورزش باستانی کشور بود که در شش سالگی و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی نامه‌ای به حضرت امام(ره) می‌نویسید و آمادگی خود را برای کمک به امام(ره) اعلام می‌کند و بعد از پیروزی انقلاب در سن ده سالگی سرپرست ورزش باستانی نوجوانان کشور می‌شود و نهایتا در دفاع مقدس نیز به شهادت می‌رسد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha