سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های یک طلبه، تعهد در برابر جامعه و مردم است، بنابراین نباید اجازه دهید که روزمرگی شما را از نقشی که به عهده دارید، دور سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: زندگی هر کسی چه انسان دین‌مدار و چه بی دین، حول محور نظم و ترتیب می‌چرخد.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: نظم جزء لاینفک زندگی هر انسانی است، لذا فرد بی‌نظم همواره در زندگی خود با مشکلات فراوانی روبروست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شما طلاب که جامعه نگاه ویژه‌ای به شما دارد، باید الگو و اسوه جامعه باشید و همواره تلاش کنید که نظم در کنار علم و تهذیب از صفات برجسته شما باشد.

ماموستا خدایی تأکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های یک طلبه، تعهد در برابر جامعه و مردم است، بنابراین نباید اجازه دهید که روزمرگی شما را از نقشی که به عهده دارید، دور سازد.

امام جمعه شهرستان بانه یادآور شد: امروز به نوعی جامعه در مباحث دینی و معنوی احساس خلاء می‌کند و لذا شما وظیفه پر کردن این خلأها را بر عهده دارید.

وی افزود: باید مخاطبین خود را نسبت به توطئه‌هایی که دشمن در سطح جامعه انجام می‌دهد، هوشیار سازید و بصیرت و بینش را نهادینه سازی کنید.

ماموستا خدایی گفت: در این روزها دشمن برای نسل جوان و نوجوان برنامه‌های شیطانی زیادی در دستور کار دارد، که در این میان می‌طلبد که تلاش تان را دو چندان کنید.

امام جمعه شهرستان بانه خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید نسبت بدان اهتمام کامل داشته باشید، نهادینه سازی مباحث قرآنی است، زیرا قرآن و کلام آن به نوعی بیمه کننده زندگی دنیوی و اخروی هر کسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha