شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه فلاح

حوزه/ امام جمعه کرگانرود گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ نرم و با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح امام جمعه کرگانرود در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: ریشه همه خوبی‌ها، حسنات و صفات پسندیده در تقوای الهی و ریشه همه شرارت‌ها و بدیهایی چون دروغ و نفاق در بی‌تقوایی است، تقوا انسان را حفظ می‌کند و باعث می‌شود انسان در مقام انسانیت خود حفظ شود و سقوط نکند.

وی افزود: صادرات غیر نفتی امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و پیشرفت‌های چشم‌گیری در این رابطه داشته‌ایم، ولی مسئولان باید حمایت ویژه‌ای از صادرات محصول کیوی و کشاورزان و باغداران داشته باشند که مشکلی برای کشاورزان منطقه پیش نیاید.

حجت الاسلام فلاح در ادامه به موضوع امنیت و آرامش در جامعه اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش ملت ایران خط قرمز نظام ما است و دشمنان ایران اسلامی این را بدانند که با دروغ پراکنی و فشار بر ملت و دولت ایران اسلامی هیچ‌گاه نمی‌توانند امنیت و آرامش کشور را برهم بزنند و ملت بزرگ ایران اسلامی همواره پشت ولایت فقیه و اهداف نظام ایستاده‌اند و با این فشارها هیچ‌گاه از خواسته‌های به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه کرگانرود خطاب به ملت ایران اسلامی یادآور شد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ نرم و با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند همه ما وظیفه داریم تا اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان فریب این دروغ‌ها را بخورند و لازم است تا آنها را با ارزش‌های انقلاب و اصول انقلاب آشنا سازیم.

وی به ۴ آبان سال ۱۳۴۳ روز سخنرانی تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در زمان رژیم سابق، ملت ایران چنان در مقابل آمریکایی‌ها تحقیر شده بودند که حتی ارزش حیوانات آمریکایی‌ها در مقابل مردم مظلوم ایران بالاتر بود و این انقلاب اسلامی ایران بود که با آمدنش به مردم ایران اسلامی عزت داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha