دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر

حوزه/ مشکل حمل و نقل عمومی مردم عالیشهر به بوشهر باید به زودی مرتفع گردد؛ اکثر مردم که خودروی شخصی ندارند، نگران امنیت زنان و دختران هستند و اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد مقصر مسئولینی هستند که کوتاهی داشته اند.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با اشاره به نبود تجهیزات در بیمارستان عالیشهر گفت: بیمارستانی که از هزینه بیت المال ساخته شده متاسفانه به خاطر نداشتن تجهیزات بی استفاده مانده و مردم برای هر نیاز پزشکی ساده باید به مرکز استان مراجعه کنند.

امام‌جمعه عالیشهر افزود: از استاندار بوشهر و سایر مسئولین استان درخواست دارم برای تجهیز این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم بیش از این برای درمان نیاز نباشد به مرکز استان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: مشکل حمل و نقل عمومی مردم عالیشهر به بوشهر باید به زودی مرتفع گردد؛ اکثر مردم که خودروی شخصی ندارند، نگران امنیت زنان و دختران هستند و اگر خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد مقصر مسئولینی هستند که کوتاهی داشته اند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با بیان اینکه بنده به هیچ وجه نسبت به مطالبه حق مردم از مسئولین کوتاه نخواهم آمد، گفت: مسئولینی که از توان خود و امکانات موجود برای حل مشکلات مردم استفاده نمی کنند، اگر قابل اصلاح نیستند باید از چرخه مدیریت حذف شوند.

امام‌جمعه عالیشهر ادامه داد: بسیاری از مشکلات کشور به خاطر ضعف مدیریت بوده که راهکارهای حل مشکل را عملی نکرده اند و حمایت از نخبگان وظیفه مهم مسئولین کشور است.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی به اندازه ای قدرتمند شده که دشمن تمام توان خودش را بکار گرفته ولی باز هم نتوانست جلو پیشرفت کشور را بگیرد و در اتفاقات اخیر ۹۹/۹ درصد مردم با دشمن همکاری نکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha