پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
عکس

حوزه/ سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم به همراه علی اصغری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قم، با خانواده شهیدان رحیمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی توکلیان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم به همراه علی اصغری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم، با خانواده شهیدان رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
زینب ابراهیمی، فرزند شهیده معصومه رحیمی و خواهر شهیدان علی و عبدالله ابراهیمی در این دیدار گفت: سال ۱۳۵۹، صدام و رژیم بعث عراق، خانواده ما را که هم ایرانی بودند و هم از نظر مالی در شرایط خوبی بودند، با هدف مصادره اموال و به دلیل فعالیت های سیاسی برادرانم در کنار مرحوم شهید صدر در حمایت از انقلاب ایران دستگیر کرد و مادر و برادرانم را در اسارت به شهادت رساند.

وی افزود: کودکی من با آموزش قرآن و داستان هایی که مادرم برایم تعریف می کرد، بسیار شیرین گذشت و برایم جالب است که روش تربیتی مادرم به گونه ای بود که داستان های اهل بیت (ع) را تعریف می‌کرد؛ اما مستقیم به اهل بیت (ع) اشاره نمی کرد؛ حتی در انتخاب داستان هم ابتدا داستان های پیامبر (ص)، امام علی (ع) و دیگر اهل بیت (ع) را برایم تعریف کرد و در آخر داستان امام حسین (ع) و اسارت حضرت زینب (س) را برایم تعریف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که سردار سلیمانی عزیز ما گفتند که ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت هستیم، امیدواریم نسل جدید نیز بتوانند ادامه دهنده راه شهدا باشند و به این نظام مقدس خدمت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha